VI GJORDE DET!...Og så var det til med første gang, at det samme projekt vandt både dommerprisen og publikumsprisen...
Vores kommunikation for
Kirkens Korshær i Aarhus fik den attraktive
KomPris’13 x 2, som årets bedste kommunikationsprojekt i
Danmark. Festlighederne blev holdt i Koncerthuset i DR Byen.
Med få midler har vi for Kirkens Korshær i Aarhus skabt et helt nyt kommunikationsunivers
på under et år! Siden januar 2013 har vi produceret et nyt website, profilbrochure og en lang række PR-og kommunikationselementer. Kernen i projektet er en ny kommunikationsstrategi og en ny visuel identitet, der understøtter lokalafdelingens mission og visioner samt organisatoriske forandringer og forretningsnæssige mål!
Målrettet fonds- og fortalervirksomhed, lobbyarbejde og en systematisk kommunikationsindsats har medvirket til, at afdelingen er gået fra et underskud på 1, 6 millioner kroner ved årsskiftet 2012/2013, til en indtægt på over 15 millioner kroner i løbet af de første ti måneder. Alle midler går til arbejdet for Aarhus´s hjemløse, psykisk syge og ensomme.
Holdet bag succesen: Kunde: Morten
Aagaard, Leder af Kirkens Korshær i Aarhus, Mette Thorsen,
projektledelse, forretnings-
og organisationsudvikling, kommunikation og fotos. Pia Darfelt, grafisk linje og visuel kommunikation. Jens Griebel, digital konsulent. Marie Nyegaard, fundraising.
Plus hjælp fra Publico, vdr. kommunikationsstrategien.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar