tirsdag den 23. oktober 2012

NEWYORKER BY HEART Bogdesign

Arbejdet med denne bog har fra første dag været en fornøjelse...Birthe Lynggaards enestaaende historie som menneske, og som en af de første passionerede madbloggere herhjemme gik lige i hjertet...Birthe er trods sit handicap fyldt med en masse positiv energi og begejstring, det smittede! Og saa er alle mine fordomme om amerikansk mad undervejs i den grad blevet udfordret...Blue Crabs, Corn Chowder, Deviled Eggs, Tuna Cassarole, Whoopie Pies, hjemmelavet sirup, limonade o.m.m....mums!

Jeg har staaet for den grafisk ide og design i samarbejde med fotograf Line Falck, og forlagsredaktør Ursula Maegaard.                                                                                                                    
Newyorker By Heart udkommer paa Nyt Nordisk Forlag.

Grafisk designer Pia Darfelt











1 kommentar:

  1. Hvor er den blevet flot (som alt andet du laver!). Jeg fandt her ind fra et link Line Falck postede, og jeg synes virkelig at du laver nogle flotte bøger. Det er inspirerende at læsa om hvordan processerne er gået omkring layouttet, så jeg tror bestemt at jeg kigger herind igen...

    SvarSlet